środa, 1 czerwca 2011

Prosiaczki i wygrane Candy :D

Hej wszystkim :)

Długo mnie tu nie było, tzn byłam, ale nie miałam co wstawiać. Buszowałam za to po Waszych blogach ;) Wena wczoraj do mnie powróciła i powstały dwa kolejne Prosiaczki :) Mam nadzieję, że wena pozostanie u mnie na dłużej, bo mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia i kilka pomysłów do zrealizowania ;) Dawno nie robiłam kolczyków szydełkowych, więc planuję to nadrobić w najbliższym czasie :)

Muszę się też pochwalić, że wygrałam Candy u Ineskowej :D To moje pierwsze w życiu wygrane candy !!! Ależ się cieszę :) Jak tylko przesyłka do mnie dotrze to na pewno się Wam pochwalę słodkościami ;)

Kontakt: olinka85@o2.pl




1 komentarz:

  1. Widziałam, widziałam i serdecznie gratuluję wygranej. To się nam ostatnio poszczęściło... :D
    I czekam z niecierpliwością na nowości! ;)

    OdpowiedzUsuń