wtorek, 28 czerwca 2011

Chustecznik

Wczoraj zaczęłam się moja przygoda z maszyną do szycia :) Trochę się pomęczyłam, podenerwowałam, ale jakoś udało mi się pozszywać kawałki materiału i powstała torebka dla mnie. Czeka jeszcze na wykończenie, więc jak tylko będzie gotowa to na pewno się pochwalę. A dzisiaj na szybko zajęłam się gadżetami, które chciałabym włożyć do tej nowej torby. W pierwszej kolejności powstał chustecznik :) Jestem z niego zadowolona na maksa :D Moje chusteczki będą teraz chodziły w takim wdzianku ;)

Kontakt: olinka85@o2.pl






6 komentarzy:

  1. No proszę... i do szycia telentu Ci nie brakuje. Chustecznik bardzo mi się podoba. Też ostatnio szyć się zaczęłam uczyć - zobaczymy co z tego wyniknie. Na razie niczym się nie chwalę bo początki są okropne. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A na allegro przez przypadek... Stwierdziłam że cena taka niska, że warto zamówić. W tygodniu powinna przyjść paczka. Zobaczymy czy jakościowo też taka dobra ta mulina jak cena. Jeśli chcesz, mogę podesłać Ci na maila linka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia -> http://jewelleryhm.blogspot.com/2011/07/rocznicowe-candy-u-piwi.html ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżniłam Twój blog
    "One Lovely Blog Award" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja twórczość została przeze mnie wyróżniona ;-)
    http://zumodefruta.blogspot.com/2011/07/25.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnienia;)
    http://olkahandmade.blogspot.com/2011/07/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń